Τη μεγαλύτερη όμως επιβράβευση για την ΑΫΦΑΝΤΗΣ αποτελεί η καθημερινή προτίμηση των καταναλωτών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα προϊόντα ΑΫΦΑΝΤΗΣ ξεχώρισαν ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλα προϊόντα πολλών παραγωγών αναγνωρισμένων από τους καταναλωτές. Η αξιολόγηση έγινε σε πολλά διαφορετικά επίπεδα,όχι μόνο με γνώμονα τη γεύση, αλλά σε περισσότερα από 60 σημεία, όπως το άρωμα, η εμφάνιση, η σύσταση, το χρώμα και πολλά άλλα χαρακτηριστικά.
Οι διακρίσεις αυτές αποτελούν για την εταιρεία μια ακόμη επιβράβευση αλλά και αναγνώριση των προσπαθειών της για καινοτόμα, γευστικά και κορυφαία ποιοτικά ελληνικά προϊόντα.
1. Πρωτοπορία στη λειτουργία της επιχείρησης (παραγωγή και εκτροφή ζώων, σφαγή , επεξεργασία, τυποποίηση και εμπορία κρεάτων νωπών και κατεψυγμένων, εμπορία πουλερικών και κουνελιών, νωπών και κατεψυγμένων).
2. Διαρκή καινοτομία ως προς την εικόνα της εταιρείας μας στην αγορά, από τον τρόπο παρουσίασης και συσκευασίας των προϊόντων μας μέχρι τη συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τις εσωτερικές διαδικασίες μας έτσι ώστε να διατηρούμε μία συνεχή απόσταση και διαφοροποίηση απέναντι στον ανταγωνισμό.
3. Σχέση υψηλής ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών σε ελκυστικό κόστος.
4. Εξυπηρέτηση και κάλυψη όλων των αναγκών των πελατών.
5. Άψογη συμπεριφορά απέναντι στον πελάτη.
6. Άψογες επαγγελματικές και ανθρώπινες σχέσεις μεταξύ όλων των εργαζομένων και των συνεργατών του Ομίλου ΑΫΦΑΝΤΗ, ώστε να επιτυγχάνεται ένα επαγγελματικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.
7. Συνεχή βελτίωση τόσο της οργάνωσης της παραγωγικής διαδικασίας όσο και των εσωτερικών Διαδικασιών της εταιρείας μας, από τη παραλαβή και επεξεργασία των προϊόντων έως και τη διανομή τους στους πελάτες μας.
8. Δέσμευση στην τήρηση της σχετικής Νομοθεσίας
1. τη μέτρηση αντίστοιχων δεικτών ποιότητας αλλά και ασφάλειας των προϊόντων και τη θέσπιση ολοένα και υψηλότερων στόχων
2. την επιλογή και τη συνεχή αξιολόγηση προμηθευτών και συνεργατών βάσει υψηλών προδιαγραφών
3. την παροχή συνεχούς εκπαίδευσης και τη συστηματική διάχυση πληροφοριών σε όλους τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της εταιρείας
4. τη διενέργεια τακτικών συναντήσεων (meetings) εντός εταιρείας με στόχο την καλύτερη επικοινωνία (τόσο εσωτερική όσο και εξωτερική) για ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών και την επίλυση προβλημάτων
5. τη συνεχή διερεύνηση της ικανοποίησης των πελατών μας και την προσπάθεια να προλαβαίνουνε και να καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς
6. τη διαρκή λήψη διορθωτικών ενεργειών, θεωρώντας τα παράπονα πελατών, τις αστοχίες, τα οποιαδήποτε προβλήματα και αδυναμίες της εταιρείας μας ως ευκαιρίες για τη βελτίωση όλων μας
7. την διαρκή παρακολούθηση της νομοθεσίας
8. Δέσμευση στην διαρκή τήρηση όλων των εσωτερικών Διαδικασιών της εταιρείας, έτσι όπως είναι καταγεγραμμένες στο Σύστημα Ποιότητας κατά EN ISO 9001:2008 και στο Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας των Τροφίμων κατά EN ISO 22000:2005 (HACCP) αλλά και στην εξεύρεση των απαραίτητων πόρων για τη διαρκή επαλήθευση των Συστημάτων, τη διατήρηση και επικαιροποίησή τους.